PRODAJNI POGOJI ZA NAKUP PREKO SPLETA

Splošne in ostale pogoje poslovanja določa Sigels d.o.o. (ponudnik), ki blago na spletni strani www.pikepoke.si prodaja v svojem imenu in za svoj račun.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce in ponudnika zavezujoče.

PODATKI O PODJETJU:

Sigels d.o.o.
Tomažičeva 40
1000 Ljubljana
Tel: 041 454 222
Mail: info@sigels.si
Matična št:6156894000
ID številka za DDV: SI78369452

Zavezanec za DDV: DA

Vpisano v sodni register pri okrožnem sodišču v Ljubljani Srg 2012/20549

Podjetje Sigels d.o.o. je zavezanec za DDV.

Banka: Delavska Hranilnica d.d. LJUBLJANA
IBAN: SI56 61000-0012283845
SWIFT BIC KODA: HDELSI22


SPLOŠNI POGOJI

PikePoke.si je spletna trgovina, ki posluje tako v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov kakor tudi v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Za nakupovanje se vam ni potrebno registrirati.

Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate in drugimi objavljenimi pogoji ter spremembami, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Sigels d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine PikePoke.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine PikePoke.si. Cena ne vključuje stroškov dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi na strani www.PikePoke.si zagotavljati točne in aktualne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitno netočnost in neaktualnost objavljenih vsebin. Karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vsebin na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Za morebitne napake v tekstu se vam že vnaprej opravičujemo.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

NAKUP

Nakupovanje v Otroški trgovini poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo.

Naročila sprejemamo preko spletne trgovine www.PikePoke.si

Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini PikePoke.si in preko e-pošte info@pikepoke.si.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

Naročila preko e-pošte info@pikepoke.si

Naročila preko e-pošte info@pikepoke.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 8 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@pikepoke.si.

POSTOPEK NAKUPA/NAROČILA

1. Naročilo in oddaja naročila

- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

- Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov.

V košarici so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, lahko v tem koraku uredi vse spremembe s popravkom količin, s klikom na odstrani, odstrani izdelke iz košarice. V košarici kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire. Dostava naročenih izdelkov je mogoča samo na naslov v Sloveniji.

- Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb "POTRDITEV NAROČILA/NAKUP". V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas obvestite na 041 454 222 ali info@sigels.si, prav tako nas ne iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Vračilo artiklov

Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.pikepoke.si, podjetje Sigels d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.pikepoke.si (naprimer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.pikepoke.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov, telefonsko številko za dostavo. Izbiro članstva v naši elisti omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici, ter na oknih na straneh spletne trgovine.

ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina PikePoke.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Uporabnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema izdelka ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Uporabnik lahko svojo odločitev sporoči pisno na naslov Sigels d.o.o, Tomažičeva 40, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov info@pikepoke.si. V primeru odstopa od pogodbe je dolžan uporabnik vrniti izdelek ponudniku v roku tridesetih (30) dneh od sporočila.

Prav tako se za pravočasno obvestilo o odstopu od pogodbe šteje tudi neposredno vračilo izdelka v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo za to potrebno predhodno obvestilo.

Vrnjeni izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in količinsko nespremenjen. Edini strošek, ki bremeni uporabnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila izdelka. Uporabnik vrne blago na naslov:Sigels d.o.o, Tomažičeva 40, 1000 Ljubljana. Ponudnik uporabniku vrne celotno kupnino brez obresti najkasneje v roku petnajstih (15) dni po prejemu izdelka na njegov tekoči račun, ki ga je uporabnik dolžan sporočiti ponudniku.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik se odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Kupec se lahko obrne v zvezi s pritožbenimi postopki na podjetje Sigels d.o.o., pisno na naslov Sigels d.o.o., Tomažičeva ulica 40, 1000 Ljubljana, Slovenija ali preko elektronskega naslova: info@sigels.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

STVARNA NAPAKA

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@sigels.si

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

GARANCIJA

Vsi artikli imajo 1-letno garancijo, razen če je to na računu navedeno drugače. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, ima artikel 1-letno garancijo.

Če artikel nima proizvajalčeve garancije izvaja servis podjetje Sigels d.o.o. V primeru da je artikel v stanju ko popravilo ni ekonomsko upravičeno, ga proizvajalec zamenja z drugim, enakim artiklom. V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Prodajelec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna. 45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec. Za vsa vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na info@sigels.si.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine

DOSTAVA


Dostava naročenih izdelkov je mogoča samo na naslov v Sloveniji. Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 3,39 € ne glede na višino naročila ali težo izdelka, razen za izdelke kjer je strošek dostave posebej naveden.

Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.
V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila spletna trgovina www.PikePoke.si.

Storitve dostave za nas opravlja dostavno podjetje GLS. Za naročila oddana do 14:00 ure so pošiljke v dostavi že naslednji dan po oddaji in siPikePoke v času med 8:00 in 16:00. Za kasneje oddana naročila pa je dostava opravljena v dveh delovnih dnevih. V izrednih primerih je pošiljka dostavljena tretji delovni dan.

V primeru, da vas v tem času ni doma, prosimo, da ob oddaji naročila navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi. Če vam kurir ne more predati paketa, vam pusti sporočilo s telefonsko številko, kamor lahko pokličete in se dogovorite za dostavo ali osebni prevzem v depojih podjetja GLS. Podatke o depojih (Maribor, Ljubljana, Celje, Sežana,Kranj) najdete na spleti strani http://www.gls-slovenia.com.

NAČIN PLAČILA

V spletni trgovini omogočamo plačilo na:
  • plačilo »po povzetju« z gotovino ob prevzemu, opcija je tudi plačilo z kartico, dogovor z dostavno službo
  • plačilo po predračunu z »nakazilom na TRR«
  • plačilo z gotovino ob osebnem prevzem
  • plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa,izjemoma z kartico. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu dostavljalcu dostavne službe GLS izročite gotovino in dostavljalec bo za vas opravila plačilo. Dostavljalec provizije za plačilo ne zaračunava. Dostavljalec vas pokliče po telefonu in se z vami dogovori za želen čas dostave.

V primeru plačila po predračunu z nakazilom na TRR, vam bomo ob nakupu poslali obvestilo o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Plačilo lahko najlažje in najhitreje izvedete v vaši spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. V tem primeru plačate provizijo za opravljeno transakcijo banki ali pošti skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ki bo za vas opravila plačilo.

Podatki za plačilo po predračunu: Ime banke: DELAVSKA HRANILNICA Ljubljana, SWIFT (BIC koda): HDELSI22, Lastnik računa: SIGELS d.o.o., Tomažičeva 40, 1000 Ljubljana, Številka računa TRR: SI56 61000-0012283845, Sklicna številka: številka vašega naročila oz. predračuna.

Osebni prevzem, je možen na sedežu podjetja, vendar samo ob predhodni najavi in dogovorom. Za dogovor za osebni prevzem lahko pokličete na 041454222 ali 070887164 ali nam pišete na info@sigels.si.

Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu. Omogoča tudi varno plačevanje s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Maestro in American Express).

Blago je v lasti prodajalca do končanega plačila blaga.

VAROVANJE PODATKOV

Osebne podatke uporabnikov spletne trgovine www.PikePoke.si hranimo in z njimi ravnamo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.

Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.

Na tej spletni strani boste našli tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru našega pisnega soglasja.

ODVZETA ODGOVORNOST

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in siPikePoke na kontaktni e-mail info@sigels.si.

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj .

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku Sigels d.o.o. www.pikepoke.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot siPikePoke sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.


Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij
- Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke...)

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

POMEN CENOVNE UGODNOSTI

ZNAK AKCIJA:
z znakom akcija so označeni vsi izdelki, ki imajo znižano redno ceno. Sam znak akcija ne določa časovnega okvirja trajanja akcije, ta je določena v kategorijah.

ZNIŽANJE kategorija in Akcije in Čiščenje zaloge: v kategoriji so vključeni vsi izdelki, ki imajo znižano redno ceno in so dodatno izpostavljeni na enem mestu, cena je znižana za nedoločen čas oz. do odprodaje zalog.

POLETNI HITI: v kategorijo poletni hiti so vključeni izdelki in kompleti izdelkov, ki imajo znižano redno ceno, cena je znižana za točno določeno obdobje oz. do odprodaje zalog. Cene za artikle v kategoriji poletni hiti trajajo do 31.8.2018 oz. do odprodaje zalog.

RAZSTAVNI KOSI/POŠKODOVANA EMBALAŽA: v razstavni kosi/poškodovana embalaža so vključeni izdelki, ki so brezhibni imajo pa ali poškodovano embalažo (počena, zmečkana, strgana...) ali pa so bili odprti kot razstavni eksponat (neuporabljeni). Cena je znižana za nedoločen čas oz. do odprodaje zalog.


ENOVICE IN PRIVOLITVE
Na PikePoke-u sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje PikePoke e-novic o aktualnih dogodkih, trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. Prav tako se z izpolnitvijo obrazca za prijavo na dogodke uporabnik strinja s prejemanjem PikePoke e-novic ter prej navedenim posredovanjem podatkov. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

[1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje PikePoke novic o aktualnih dogodkih, trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic
  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh PikePoke, nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh PikePoke, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
  • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.

VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@sigels.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
  • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da PikePoke brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
  • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da PikePoke brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
  • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da PikePoke omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko PikePoke njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
  • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval PikePoke v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke PikePoke posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo.
  • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si PikePoke osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezno s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več
  • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.

POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@sigels.si

Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika PikePoke storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.





Objavite vaše slikice tudi na našem Instagram profilu. #pikepoke.si

zapri Na spletnih straneh pikepoke.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti,
ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.